Myöhäinen esittely

Elsan hurahdettua feta-pinaattipiirakkaani, kummelikopplanin sivuille on löytänyt monta uutta vierailijaa. Tervetuloa! Koska blogi sai alkunsa matkapäiväkirjana itseämme, sukulaisia ja kavereitamme varten kun suuntasimme ensimmäistä kertaa Piilaaksoon syksyllä 2012, en ole koskaan tainnut esitellä itseäni teille. Seuraavaksi siis muutama fakta minusta:

  1. Olen 34-vuotias.
  2. Olen asunut lähes koko elämäni Espoossa, muutaman kilometrin säteellä.
  3. Muutaman kuukauden kutsuin myös Kuala Lumpuria kotikaupungikseni.
  4. Stanfordin lähialueet Piilaaksossa tuntuvat nekin toiselta kodilta.
  5. Rakastan matkustamista.
  6. Täydelliseen lomaan kuuluu tropiikin kauniit rannat, hyvä ruoka, kylmät juomat ja snorklailu.
  7. Toisaalta rento kaupunkiloma brunsseineen on myös makuuni.
  8. Äidinkieleni on ruotsi.
  9. Olen heikkona Marc By Marc Jacobsin laukkuihin.
  10. Aurinkolasit ovat toinen heikkouteni.
  11. Olen ollut yhdessä mieheni kanssa lähes 14 vuotta ja naimisissa kutakuinkin puolet siitä.
  12. Pienenä lempiruokani olivat etanat ja sinisimpukat (ja ovat lemppareita edelleen.)
  13. Isoisäni asui Belgiassa, joten sillä oli vaikutusta edelliseen.
  14. En ole syönyt lihaa sitten 90-luvun lopun.
  15. Rakastan ruoanlaittoa ja aikana ennen lasta saatoin viettää paljon aikaa keittiössä.
  16. Nykyään mantra nopea & herkullinen pätee kokatessa.
  17. Kahvini juon maidolla.
  18. Ennen ahmin kirjoja, nykyään olen huono järjestämään sille aikaa. Tiedän, hukkaan aikaani netissä…
  19. Viimeksi lukemani kirjat ovat Ja vuoret kaikuivat ja Unihiekkaa etsimässä, jonka kävin läpi toistamiseen vuodenvaihteessa.
  20. Luen kirjoja mieluiten ruotsiksi tai englanniksi, sillä suomea kuulen, puhun ja luen arjessa eniten.
  21. Pidän elämänkerroista.
  22. Olen aloittanut astangajoogan useita kertoja ja aion tehdä sen taas syksyllä.
  23. Olen järjestelmällinen ja nyt pojan myötä rutiineilla on iso merkitys arjessa.
  24. Pidän siitä kun kotimme on siisti ja tavaroilla on oma paikkansa.
  25. Käyn säännöllisesti karsimassa tavaraa kirpparilla.
  26. Niiltä olen tehnyt myös paljon löytöjä pojalle.
  27. Kirjoitin YO:ksi -98 ja pidin välivuoden, jolloin matkustin ja tein töitä.
  28. Minulla on ollut rastat 18-vuotiaana.
  29. Fanitin NKOTB:ta ala-asteella.
  30. Viimeisin konsertti, jossa olen ollut oli Florence & the Machinen ulkoilmakeikka Mountain Viewn Shoreline  Amphitheatrella.
  31. Erikoisin työ mikä minulla on koskaan ollut oli venekuomujen korjausompelu.
  32. Pidän ompelusta ja varsinkin nuorempana tuli tehtyä paljon vaatteita.
  33. Päädyin muutaman mutkan kautta opiskelemaan henkilöstöjohtamista ja olen työskennellyt sen parissa useita vuosia ihanassa työporukassa.
  34. Minä olin se, jonka piti palata äitiyslomalta heti töihin ja kummastelin niitä jotka viipyivät kotona pari-kolme vuotta.
  35. Toisin kävi ja kotonaoloa tulee kertymään melkein 2,5 vuotta.

Jos kiinnostuit ja päätät palata uudelleen, saat jatkossakin seurata sekalaista juttua meidän arjesta. Matkakertomuksia, reseptejä, rakkaan poikani touhuja, landefiilistelyä saaristosta, löytöjä ja muuta höpöhöpöä.

kummelikopplan

Leave a Reply

